نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2013
-
الف
+

فراخوان سی و هشتمین جشنواره ملی فلم فجر منتشر شد

فراخوان سی و هشتمین جشنواره ملی فلم فجر، در سه بخش اصلی و یک بخش جنبی منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فراخوان سی و هشتمین جشنواره ملی فلم فجر، در سه بخش اصلی مسابقه سینمای ایران، تبلیغات و تجلی اراده ملی و بخش جنبی منتشر شد. 

سی و هشتمین جشنواره‌ فلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده‌ یک سال تلاش سینماگران ایرانی، اعتلای تولیدات ملی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از سینمای خلاق، تبیین نسبت سینما و توسعه‌ پایدار و اهمیت اقتصاد سینما از تاریخ 12 تا 22 دلو/بهمن ماه 1398 در تهران برگزار می‌شود.

بخش‌های اصلی این جشنواره شامل مسابقه سینمای ایران، سودای سیمرغ (فلم های سینمایی داستانی / پویانمایی)، نگاه نو (فلم اول کارگردان: داستانی / پویانمایی) ، فلم مستند بلند، فلم کوتاه داستانی ، مسابقه تبلیغات سینمای ایران و مسابقه تجلی اراده ملی می باشد.

در فراخوان سی و هشتمین جشنواره‌ فلم فجر آمده است که اعضاء هیئت داوری جشنواره متشکل از سینماگران و صاحب‌نظران فرهنگی هنری، از میان آثار معرفی شده توسط هیئت انتخاب، جوایز را اهداء خواهند کرد.

بر این اساس ثبت‌نام آثار خواهان اشتراک در این جشنواره از اول تا 30 عقرب / آبان 1398 صورت می گیرد.

جشنواره ملی فلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در اواسط ماه دلو هر سال در تهران برگزار می‌گردد.

تاکنون ۳۷ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۷ بود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر